نزرع الابتسامة
نكات فراتين: ننشر لنزرع الابتسامة
ابحث في فراتين
نكات فراتين > نكات عامة > حظ البخيل.. سيء
حظ البخيل.. سيء - اضغط هنا للتقيم - ارسل لصديقك - التقيم: 3

حظ البخيل.. سيء

البخيل لصديقه: حظي سيء جدا! الأخير: لماذا ؟ البخيل: لأن الصيدلية التي بجوارنا أعلنت عن تخفيضات وجميع أفراد العائلة أصحاء.

اضغط هنا لمشاهدة و تحميل جميع الافلام العربية من دجلو
المزيد من نكات عامة
في انواع للنسوان !!؟: واحد بسأل صاحبه: مرتك من النوع النكد ؟ قالو: ليه .. هو في نوع تاني؟!!
 
فيتراك اللذيذ!!!: مرة واحد سفّر بنته تتعلم برة لما رجعت بتقول لأبوها أنا بحب فيتراك قالها حبي ابن ...
 
موتوسيكل: اتنين مجانين ركبوا موتوسيكل ... فصاروا يتقاتلوا مين يقعد جنب الشباك.
 
طلعت روحه: فيه قروي ينام جنب الدرج ... ليش ؟؟؟ علشان اذا طلعت روحه ... يطلع يجيبها
 
عودة الى العزوبية: مرة واحدة بتغني لزوجها 'إهدى يا حبيبى كده وارجع زى زمان'، الرجل ما تحمل، راح ط...
 
جميع الحقوق محفوظة لــ فراتين.نت - سياسة الخصوصية - Foraten.net and descriptions copyright © All rights reserved